چندخط پائیز

یادداشت های یه آدم خیلی خیلی معمولی

چندخط پائیز

یادداشت های یه آدم خیلی خیلی معمولی

بالاخره کامپیوترم درست شد! ما در ایران پیشرفت های زیادی کردیم حتی در ساخت ویروس!!!

اما حساسیت فصلی باز داره اذیت می کنه!

باور کنید من قصد رفتن و دیر اپ کردن را ندارم. ولی هیچ وقت فکر نمی کردم داشتن یک شغل هر چند نیمه وقت این همه ادم را گرفتار کنه.

پی نوشت: همینه که هست!

عید که می شود هر سال...

عید که می شود هر سال بینی ام از کار می افتد و کورکورانه دنبال عطر ها می گردد که زمانی در کودکی از شوق اش می مرده.

عید که می شود هر سال زبانم می کاود همه ی مزه ها را تا شاید سیر شود از عید حتی برای یک روز.

عید که می شود هر سال زورکی پای هفت سین ذوق می کنم و دانه دانه سر می کشم تمام خوشی های سال های قبل تر از این را..

اما عید که شد امسال..... گفتم :گور بابای همه اش . می خواد بو بده می خواد نده.. چی کارش کنم دیگه. همینه که هست!!!!!

سال نو مبارک

 

پی نوشت: من اومدم D: