چندخط پائیز

یادداشت های یه آدم خیلی خیلی معمولی

چندخط پائیز

یادداشت های یه آدم خیلی خیلی معمولی

اولاد صالح!

قبلآ با گریه هاش گریه می کردم ٬ حالا با حرفام گریه اش می اندازم. از همون گریه هایی که از دل شکستگی سرازیر می شه! اخه دارم رو مفهوم خسر النیا و الاخره کار می کنم!!! 

نظرات 4 + ارسال نظر
گ یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:30 ب.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوست گرامی: (لطفا دقت فرمایید)
حدود2ماه من به این کار مشقولم.تا اکنون درآمد قابل توجهی کسب کردم.3میلیون تومان.شما هم میتونید امتحان کنید لطفا به این آدرس مراجعه کنید باتشکر
www.click-money2010.blogsky.com

لولی یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:54 ب.ظ http://alaghbandan.blogspot.com/

زیاده روی نکن اما ...

شازده اسدالله میرزا دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:00 ق.ظ http://www.anabi.blogfa.com

ختما فردا هم میخوایی کتک هایی که تو بچگی بهت زد رو جبران کنی نه؟!
البته با ماچ کردن دستاش؟!:دی
ببین نکن اینکارا رو اخر عاقبت نداره از من گفتن :دی

تلنگر دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:17 ب.ظ

دنیا و آخرت یکی است . همش به وسعت دید ما بستگی داره
هرچی رو که می فهمیم این دنیایی می دونیم و هر چی رو که نمی فهمیم به آخرت و ماوراطبیعه نسبتش میدیم . و شاید در آینده با کشف شدن بیشتر قوانین طبیعت تمام چیزهایی که نمی فهمیم برای ما قابل درک شود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد