چندخط پائیز

یادداشت های یه آدم خیلی خیلی معمولی

چندخط پائیز

یادداشت های یه آدم خیلی خیلی معمولی

کار و سرکاری!

یکی ازم پرسید : داری چی کار می کنی این مدته ؟

گفتم: هم سرکارم و هم سر کارم!!!!!

پی نوشت:دوباره نوشتم نمیاد. باید اساسی لباس وبلاگمو عوض کنم!

بهش می گن انگیزه و اراده!

خوب البته تو زندگی تصمیمات مهمی گرفته می شه که.........

که وقتی صبح از خواب پا می شی یا یادت رفته یا می گی بی خیال!!!!!!!!!!!!!

 

سرخی تو از من ٬ زردی ماجرا مال بقیه!!!!

در محضر یکی از عزیزان فامیل بودیم که ایشان در راستای ممنوع شدن دوچرخه سواری و اسکیت برای بانوان (و البته ازرده خاطر شدن ایشان به علت نبودن فرهنگ و اجبار دولت برای این ممنوعیت!!!) به نکته ی بسیار بسیار دقیقی اشاره کردند و فرمودنند:

مشکل این مملکت نداشتن احمدی نژاد هاست!!!! و انجام نگرفتن حرفهای ایشان!!!

واقعآ فکرش را بکنید اگر تعداد زیادی از این شخص وجود داشت(که متاسفانه دارد!) و اگر به جز این ها بقیه ی انچه در مغزش می گذشت اجرا می شد چی می شد!!!

پی نوشت: فکرش را هم نکنید برادران! بالاخره همه مان می میریم و دیگر چه فرقی می کند یک زن دوچرخه سوار شود یا نه . و البته فرقی هم نمی کند رنجی که از خیلی چیزها می کشد... شما را به خدا خودتان را ناراحت نکنید!!! 

 

دلم واقعآ چی می خواد؟

دلم صدای نامجو را می خواد (هر چند همه بگم که مزخرفه) دلم یه پک سیگار می خواد(هر چند تا حالا حتی یک بار هم امتحان نکردم) دلم می خواد کتاب بخونم(هر چند الان حالشو ندارم) دلم چرخ سفالمو می خواد(هر چند بد جوری باهاش قهرم) دلم بعضی ها را می خواد(هر چند که دیگه دوسشون ندارم) دلم یه فیلم خوب می خواد(هرچند که این مدت فقط دارم فیلم می بینم) دلم می خواد برم محله های قدیمی(هر چند که همراهی ندام) دلم یه پرس چلو کباب می خواد(هر چند الان حالم از غذای گوشتی بهم می خوره)دلم یه دوست داشتن می خواد(هرچند از عاشق شدم بدم میاد) دلم یه قهوه می خواد( هر چند که دلمو زده) دلم یه پاییز می خواد( هر چند که از اومدنش خجالت می کشم )......

خدایا خسته شدم از این بلاتکلیفی!!!!!

پی نوشت:خوبه همه به کثافت زندگی کردن زود عادت می کنیم!!! (حتی شما دوست عزیز!!!)

کثافت چیزی نیست مگر اینکه با چشمهامون صحنه ی اعدام یک گناهکار را تماشا کنیم! کثافت چیزی نیست مگر اینکه صدای جیغی را بشنویم و رومون را برگردونیم! چیزی نیست جز اینکه شیشه ی ماشین را روی پسرک فال فروش بکشیم بالا و یا برف پاک کن را بزنیم که با کهنه ی چرکش شیشه ی ماشینمون را به خاطر پنجاه تومن کثیف نکنه!!! جز این نیست که بگیم : خیلی دیگه شورشو در اووردن...... و ما هیچ نگران عذاب خدا نیستیم!!!

تولدم مبارک

یه روز بدون تغییر در کوچکترین اتفاقات معمولیش اما با یه تفاوت بزرگ ٬ شروعش کردم با یه نفس عمیق و یه تولدت مبارک واقعی!!!!

                                                  

پی نوشت:اینقدر ها هم که نوشتم ٬ باحال و خاص و شاد نبود!