چندخط پائیز

یادداشت های یه آدم خیلی خیلی معمولی

چندخط پائیز

یادداشت های یه آدم خیلی خیلی معمولی

دیدی بارون نیومد!

دیدی بارون نیومد؟! دیدی صندلی های تمام کافی شاپ ها ی این شهر برای یک ساعت هم برای من و تو جایی نداشت ؟! حتی پاییز بدون خداحافظی داره از پیشم می ره؟!

تازه قاتل فراری را هم نتونستن بگیرن!!!

پی نوشت: از برنامم عقب افتادم!

بارون !

کاشکی فردا عصر از ساعت ۳ بارون بباره تا شب. اون وقت من گوشی تلفن را بر می دارم و می گردم دنبال یک همراه تا بریم زیر بارون خیس بشیم و بعدش بریم یه جای گرم و چایی بخوریم!

پی نوشت: شما هم ماجرای قاتل فراری را در اصفهان شنیدید؟!!

وقتی چیزی برای اپ کردن نداری!

وقتی چیزی برای اپ کردن نداری ٬ معنیش این نیست که چیزی برای اپ کردن نداری ٬ معنیش می تونه این باشه که یکم حالت شبیه شده به حال بیشتر ادم ها. معنیش اینه که ادم ها می گن : حالت خوبه یه مدتیه! معنیش اینه که روزمرگی یه مدت کوچولوییه که اویزونت شد.

معنیش اینه که : اهای رفقا التماس دعا . من دارم از دست می رم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

وقتی هر روز می رفتیم مدرسه یا وقتی توی دانشگاه با هم بودیم که رفاقت خرجی نداشت که!

دوتا صندلی بود کنار هم . خیلی زحمت می کشیدی یه کتاب و جزوه!

حالا رو کن ببینم چی مایه می ذاری برا این رفاقت؟!!!

چه کسی جنگ خواهد کرد؟

اگر همین طور پیش بریم و جنگ شود ٬ چه کسی جنگ خواهد کرد؟

الف) نیرو های ارشادی که در سطح شهر اسلام را از شر جوانان حفظ می کنند .

ب)جوانانی که برای ارشاد به پایگاه ها برده می شود.

ج)زنان و کارگران که یا در بند اند و یا بیکار و ترجیح می دهند به جنگ بروند

د)من و شما اینترنت را رها کرده و به جنگ می رویم.

پی نوشت:خواب دیدم ایران به امریکا تکبیر گویان حمله کرده! خودم هم توی خواب از خنده مردم!