چندخط پائیز

یادداشت های یه آدم خیلی خیلی معمولی

چندخط پائیز

یادداشت های یه آدم خیلی خیلی معمولی

هزینه ی سنگین

می گن هر چیز خوبی ٬‌قیمتیه!

قیمت به دست گرفتن مسئولیت زندگیم ٬ از دست دادن تو بود!!!

پی نوشت: قیمت بیدار شدن ٬ از دست دادن لذت خوابه! قیمت بزرگ شدن از دست دادن کودکیه!!!

کوه٬ رود٬ دشت!

 

 

کو ه باید شد و ماند

رود باید شد و رفت

دشت باید شد و خواند

پی نوشت:امروزعصر باید جواب هفته قبل را پس بدم! نمی دونم چی بگم!!!

خیلی بدجنسی!

نفهمیدم من حواسم نبود یا اون بدجوری منو پیچوند؟!

ولی هر چی که بود٬ من افتادم تودردسر! چیزی که نباید می شد ٬ شد!!!

پی نوشت: خدایا اخر عاقبت منو خودت به خیر کن!

فکر می کنم....

فکر می کنم ٬ نه از اون فکرهایی که برای دنیا و اخرت ادم عاقبت به خیری داره ٬‌ از اون فکرهایی که جز به باد دادن اسایشت هیچ چیز دیگه ای دستت نمی ده!

پس فکر می کنم ....

 

بادبادکباز

یک نفس ٬ دو روزه تا تهش خواندم! زندگی کردم با تک تک ادم هاش. هنوز با منند. هنوز جلوی چشمهام راه می رن.

یه رمان ساده اما... حیفه اگه خونده نباشین.

پی نوشت بی ربط:توطئه یا توهم توطئه؟ مسئله این است!

کاش بالا می اووردم!

چرخ می خوری ٬ چرخ می خوری و از همه بیشتر روزگار چرخ می خورد دور سرت که چرخ می خورد دور  چرخ افکار پیچ خورده ات که همیشه دیگران گرداگرد خواسته هایت چرخ می خورند و از دیدت خارجشان می کنند!

پی نوشت:ایا هنوز نوبت من نرسیده؟!

 ...

دیگه بسه!!!!

بعد از مدت ها امروز خیلی عصبانی شدم. یعنی مسئله خیلی با بقیه روزا فرق نداشت ولی فکر کنم من خیلی خسته شدم. بیشتر از اونی که به کارای خودم برسم دارم کارای بقیه را انجام می دم . یا همراهیشون می کنم .

 فکر کنم دیگه واقعآ باید به خودم برسم. همون کاری که شاید خیلی ها می کنند و من از دستشون ازرده می شم !!!

پی نوشت: تا حالا شده احساس کنید چون کسی نیست که سرزنشتون بکنه ٬ خودتون مدام دچار خود سرزنشی هستید؟!!