چندخط پائیز

یادداشت های یه آدم خیلی خیلی معمولی

چندخط پائیز

یادداشت های یه آدم خیلی خیلی معمولی

ترس...

خدایا اگه بگم می دونم، غلط کردم... ،خدایا تموم بشه فقط. خدایا نگذار زندگیم سر این باور نابود بشه. خدایا نگذار به این باور برسم. خدایا نگذار تا اخر عمر سایه ترس این واقعه روی سرم بیفته. خدایا من کوچیک و ذلیلم. تو مغز من نمی گنجه که چقدر برای تو آسونه. خدایا من معجزتو دیدم. این بار هم معجزه می شه میدونم...
نظرات 2 + ارسال نظر
نعیم دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:42 ب.ظ

ایشاا...

رضا ــ عطر سیب ــ چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:55 ب.ظ http://1ba1.blogsky.com

سلام هاله عزیز
تنهایی بعد از ۹:۳۰
خیلی قشنگه نه؟
من شما رو فقط به خاطر اینکه آدرستو یادم نره لینک میکنم تا دوباره از مطالبت استفاده کنم<چون خوشم اومد دیگه>
منم زندم!
بی جواب نذار خب؟! یعنی بیا پیشم
بازم میام
شاد باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد