چندخط پائیز

یادداشت های یه آدم خیلی خیلی معمولی

چندخط پائیز

یادداشت های یه آدم خیلی خیلی معمولی

امروز و دیروز

:که شام نمی دی؟!

: وای ، من ظرفیت خندم پر شده شوخی نکنید .

: مگه من شوخی می کنم. جدی می گم. اصلا خنده بر هر دردی دواست. 

:نه،  من که انرژی اضافه ندارم دیگه که بخوام بخندم. تازه شام هم نمی دم. عمرآ !!

: شام نده. بچه ها عکس هاش خیلی بد شده . نه؟


وسط باغ روی بلندی ایستاده بودم. صدائی می اومد که نمی فهمیدم از کجاست. صدائی شبیه نفس نفس زدن یه آدم و یا آهسته صدا زدن. توی تاریکی داشتم دنبال صدا می گشتم و فکرمی کردم کسی از لابلای درختها داره اذیت می کنه و شاید هم دزده.صدا خیلی نامفهوم بود و جستجوی چشمهای من لابلای تاریکی نتیجه ای نداشت.

لیلاداد کشید و گفت:هاله تو هم داری می بینیش؟ بدو بیا ،اون جا نایست، خطرناکه! و من فقط دویدم. :لیلا چی بود؟  : یه سگ بزرگ بود. سعید سعید ،یه سگ وحشی توی باغه.  :من  که چیزی نمی بینم  !

 دیگه اومدیم خونه و کسی جز ما اون سگ گرسنه که له له می زد را ندید. عجیب بود که وقتی دویدم به من حمله نکرد ! همه گفتند سگهای وحشی به ادم هایی که می دوند حمله می کنند.             

نظرات 6 + ارسال نظر
دختری که هیچ کس و جز تو نداره شنبه 17 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:59 ب.ظ http://banooyemah.blogsky.com



سلام
ای رهگذر
با نگاه بی انتهایت
به عمق تک تک حروف و
واژه هایم بنگر و
آرام آرام
مرا همراه با این صفحه ورق بزن...
و بعد به رسم روزگار مراو
عمق نو شته هایم را
به دست فراموشی بسپار...

مریم شنبه 17 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:29 ب.ظ http://bito-hargez.blogsky.com

سلام هاله جان
اولین باریه که به وبلاگت میام

برات آرزوی موفقیت دارم
شاد باشی

راستی چرا ۷۰ درصد شکلات ؟؟!!؟؟
انقدر شکلات هم خوب نیست ( چاق میشی ها ) !


اتفاقآ ۷۰٪ چون قند نداره خیلی کمتر چاق می کنه (:

نعیم شنبه 17 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:35 ب.ظ

سلام،خسته نباشین،همچین زیادم معلوم نیست سگ بوده باشه،ممکنه یه گرگنما بوده باشه،ووووووو یییی،خوشبختانه هر چی بود به خیر گذشت،هاپوها کلآ دوستان خوبی برای آدما هستن،موفق باشین و خدانگهدارتون

من از حیوونا خوشم نمی اد!

شیوا یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:04 ق.ظ

زنده باد استاد عکاسیمون........

اگه اینطوریه خوب یه شام بده و خلاص!

دانیال یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:30 ق.ظ http://supernove.persianblog.com

سلام خانومی
وبلاگ زیبائی داری...
با تبادل لینک موافق هستی؟
منتظر جوابتون هستم
موفق باشی عزیزم

شیوا یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:33 ب.ظ

چشم هاله جونم ولی انگار پولم به ۳ نفر میرسه ما که ۴ تا هستیم.کی نیاد؟

من که رفیق باحالی مثل تو دارم غم ندارم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد